Инициативи


 BAPRA Bright Awards
BAPRA Bright Awards

BAPRA Bright Awards
Наградите BAPRA Bright Awards са учредени през 2010 г. и бързо се утвърдиха като единствения форум у нас, който дава възможнот на ПР професионалистите да сравнят своите постижения със световната ПР практика. Всяка година изцяло международно жури оценява най-успешните ПР кампании в България. Членовете му са забележителни ПР и комуникационни експерти, признати на световно ниво. С всяка изминала година броят на заявките за участие расте значително. Изборът на победителите е напълно конфиденциален, като всеки член от журито оценява самостоятелно постъпилите кандидатури в дадена категория. 

Категориите в конкурса са 7:

- Кампания за устойчиво развитие;

- Специално събитие;

- Иновативна кампания;

- Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел;

- Комуникационна кампания на годината;

- Комуникационна кампания в публичния сектор;

- Агенция на годината.
 
 
Виж повече

 

Young Lions Bulgaria 2019
Young Lions Bulgaria 2019

Young Lions Bulgaria 2019
За поредна година млади рекламисти могат да участват в локалната надпревара Young Lions Bulgaria 2019, която може да им осигури място сред участниците в международния конкурс Cannes Young Lions в категория Film, част от най-големия рекламен фестивал в Кан. Българското издание на надпреварата цели да отличи млади таланти до 30-годишна възраст в сферата на рекламата, а организатори са Българската асоциация на комуникационните агенции.

https://www.baca.bg/events/young-lions-bulgaria-2019/

Проект „Ефективни комуникационни кампании на държавната администрация"
Проект „Ефективни комуникационни кампании на държавната администрация"

Проект „Ефективни комуникационни кампании на държавната администрация"
През 2012 година като единствената браншова организация, обединяваща в себе си най-големите PR компании на българския пазар, БАПРА започна инициатива за подобряване на практиките в областта на обществените поръчки в сферата на комуникациите. В началото на годината бяха инициирани поредица от срещи на членове на УС на Асоциацията и представители на Министерството по европейските въпроси и Министерски съвет.
 
Целта на тази инициативата е да бъде създадена максимално етична среда, в която компаниите от сферата на комуникациите да могат да изпълняват своята професионална роля на консултанти, а не само на изпълнители по обществени поръчки. През март 2012 година част от членовете на Асоциацията създадоха работна група, която изготви и представи на държавната администрация препоръки за добри практики в областта на дейностите по информация и публичност, финансирани по оперативните програми на Европейския съюз. Към инициативата се присъединиха и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) и Българската асоциация на професионалистите в маркетинговите изследвания и проучванията на общественото мнение (БАМОР).
 
В началото на юли беше осъществена и най-голямата до момента дейност по проекта – семинар „Ефективни комуникационни кампании на държавната администрация“. Семинарът представи гледната точка на професионалистите в областта на публичните комуникации, рекламата и социологията за по-ефективното планиране, организация и провеждане на дейности по информация и публичност по оперативните програми. В обучението се включиха представители на политическите кабинети на Министерствата, на управляващите органи по Оперативните програми, на структурите за контрол и одит по изпълнението на оперативни програми, специалисти по комуникации и публичност и звената за Връзки с обществеността и др. В рамките на двудневното събитие представители на БАПРА, БАКА и БАМОР проведоха и среща с министри от кабинета за определяне на комуникационните приоритети на оперативните програми за следващия програмен период и обсъдиха комуникационните предизвикателства при реализиране на тези приоритети.
Като част от ангажиментите на БАПРА по проекта, Асоциацията се ангажира с написването на Ръководство за планиране, подготовка и изпълнение на мерките за информация и публичност по оперативните програми, което да улесни комуникационните специалисти от държавната администрация при тяхната работа по обществени поръчки в сферата на комуникациите. 

Sofia PR Summit 2015 - Силата да разказваме истории в бизнеса
Sofia PR Summit 2015 - Силата да разказваме истории в бизнеса

Sofia PR Summit 2015 - Силата да разказваме истории в бизнеса

Sofia PR Summit 2015 ще се проведе на 29 април, от 13:30 до 18:00 ч., в зала Сердика, хотел Парк Инн, ул. Атанас Дуков 36. Началото на регистрацията започва от 13:00 ч.

Sofia PR Summit 2015 ще събере на едно място отново изтъкнати лектори и избрана професионална аудитория от България и Европа. По време на форума ще бъдат обсъдени и представени най-новите тенденции в сферата на професионалните комуникации и по-специално за това как да бъдем успешни в бизнеса чрез умело разказване на истории. Експерти с международен опит ще споделят различни гледни точки и актуални възгледи за този ефективен метод на комуникация и най-доброто от практиката за създаване на ангажиращо потребителско изживяване и взаимодействие.
 
Нашите лектори са утвърдени експерти, сред които:
 
Д-р Зехра Гюньор, президент на Международната ПР асоциация (ИПРА) за 2014 г. и председател на международното жури в BAPRA Bright Awards 2015;
Лили Загорчева, управител на студио за създаване и разпространение на инфографики и моушънграфики Infograffiti и ПР професионалист с богат опит;
Кристоф Жинисти, международен ПР гуру и специалист по социални медии;
Дамян Обал, основател на Edgar, UX дизайнер с докторска степен в компютърните науки и дълбока страст към историите на марките.

Ако искате да сте запознати с актуалните световни тенденции в ПР индустрията, да заемете конкуретни позиции в бизнеса и да бъдете ефективни комуникатори, то Sofia PR Summit 2015 е събитието, което трябва да посетите!
 
Регистрирайте се сега!
 
Такса за ранна регистрация до 27 март: 50 лв.
Такса за стандартна регистрация: 80 лв. 

За регистрация изпратете имейл на office@bapra.bg и направете банков превод със следните реквизити: Получател: Българска асоциация на ПР агенциите, Банка ДСК, IBAN: BG13STSA93000001434292, BIC: STSABGSF. Посочете три имена, позиция и име на компания.

Актуална информация за Sofia PR Summit 2015 можете да следите и в социалните ни мрежи с хаштаг #baprasummit.

Ако желаете да получите допълнителна информация за събитието, изпратете своето запитване на: office@bapra.bg.
***
 
За Sofia PR Summit
Sofia PR Summit e регионален ПР форум, който Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) организира за първи път в рамките на петото юбилейно издание на годишните ПР награди BAPRA Bright Awards през 2014 г. Sofia PR Summit е платформа, която дава възможност за дискусия и извеждане на ключови тенденции и нови стратегии в индустрията в Източна Европа и на Балканите. Събитието предлага благоприятна среда за установяване и поддържане на ползотворни бизнес възможности за всички участници. Първото издание на регионалния ПР форум - Sofia PR Summit 2014 събра на едно място изтъкнати ПР и комуникационни специалисти от България, Сърбия, Австрия и Белгия. Основният фокус на форума беше: “ПР в социалната ера: тенденции и възможности”. Пред избрана професионална аудитория бяха обсъдени ключови тенденции в съвременните корпоративни комуникации. 

Благотворителна акция "Мартеници за мир и толерантност"
Благотворителна акция "Мартеници за мир и толерантност"

Благотворителна акция "Мартеници за мир и толерантност"
 
През 2014 г. Българска асоциация на ПР агенциите стартира инициатива в подкрепа на децата бежанци в България. За първи път членовете на БАПРА обединиха усилия в името на обща кауза за толерантност, в подкрепа на децата бежанци. По този повод се роди идеята за реализацията на благотворителна акция под надслов „Мартеници за мир и толерантност“. Акцията се проведе на 21.02.2014 г. в бежанския лагер във Военна рампа, гр. София.
 
В нея се включиха представители на комуникационните агенции, членове на БАПРА. По време на събитието те разказаха на своите малки приятели за българските обичаи и традиции, свързани с Баба Марта. Всички заедно, в продължение на 3 часа се забавляваха и твориха, като бяха направени повече от 100 мартеници.
 
На 1-ви март изработените мартеници бяха изпратени до партньори, приятели и клиенти на членовете на БАПРА с призив да дарят по сметка на Български дарителски форум: IBAN: BG43RZBB91551061039424, BIC: RZBBBGSF. Дарените средства ще се използват за дейности, свързани с обучението и интеграцията на деца бежанци.  
 
„Радостен съм, че тази инициатива е вече факт и успяхме да обединим усилията си в една толкова значима кауза като тази за децата бежанци. Вярвам, че доброто, което направихме днес ще донесе още повече добро в бъдеще. Ние, в БАПРА ще продължим да работим заедно за обществено значими проблеми и теми, сложни от комуникационна гледна точка“, коментира г-н Николай Неделчев, председател на Управителния съвет на БАПРА за 2013-2015 г.
 
Благотворителната акция „Мартеници за мир и толерантност“ е първата от поредица бъдещи съвместни инициативи на БАПРА в подкрепа на ефективна и градивна комуникация в обществото.
 

Етична акция за ефективна и градивна комуникация
Етична акция за ефективна и градивна комуникация

Етична акция за ефективна и градивна комуникация
Спазването на високи етични професионални стандарти е един от основните принципи в дейността на Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА). От създаването си  Асоциацията работи в подкрепа на ефективна и градивна комуникация в обществото. По този повод членовете на БАПРА се обединиха и проведоха етична акция, с която да се разграничат от ПР практики, в които се пренебрегва отговорността към обществото и се прилагат некоректно подходи при взаимодействие с публиките. Подобни действия уронват престижа на ПР професията и изграждат вредни тенденции в обществото ни. Неетичните практики излагат на риск както репутацията на самата агенция, така и репутация на нейния клиент.
 
На 25.02.2014 г. БАПРА изпрати Етичния кодекс на ПР специалистите в България до всички народни представители на 42-то Народно събрание на Република България, до българските евродепутати и до извънпарламентарно представените политически партии у нас с призива за честна, прозрачна и почтена комуникация в българския политически живот и  в частност по време на предстоящата кампания за европейски избори 2014.

Доверието е ключов фактор за обществено развитие и ние считаме за наша професионална отговорност да работим за изграждането му.

БАПРА е единствената българска браншова организация, чийто членове са най-авторитетните и големи български ПР агенции и клонове на международни компании за публични комуникации.  Всички членуващи компании приемат и спазват стриктно принципите на Етичния кодекс на ПР специалистите в България.

Sofia PR Summit
Sofia PR Summit

Sofia PR Summit
Sofia PR Summit e регионален ПР форум, който Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) организира за първи път в рамките на петото юбилейно издание на годишните ПР награди BAPRA Bright Awards.
 
Sofia PR Summit е платформа, която дава възможност за дискусия и извеждане на ключови тенденции и нови стратегии в индустрията в Източна Европа и на Балканите. Събитието предлага благоприятна среда за установяване и поддържане на ползотворни бизнес възможности за всички участници.

1 2

September

Книга на месеца

Споделеното знание и опит от BAPRA Bright Awards 2017



ПР календар





Copyright ® 2014 bapra