Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) отваря набирането на кандидатури за награди в дванадесетото издание на BAPRA Bright Awards. Събирането на ентрита ще продъжи до 3 април 2022 г., а церемонията е планирана за 12 май.
Това е единственият конкурс за постижения в сферата на комуникациите у нас с международно жури от водещи професионалисти от цял свят. Председател тази година ще бъде легендарния Пол Холмс, основател на The Holmes Report и най-влиятелният PR анализатор в света.
„Тази година с конкурса искаме да кажем едно голямо „благодаря“ на хората в маркетинга и комуникациите – тези, с които споделяме професионалния си път. Знаем през какво преминаха през последните години и какво им коства да продължават да творят и да бъдат професионалисти на световно ниво. Наградите са точно това – те са от хора за хора“ – каза д-р Александър Христов, и.д. Председател на БАПРА.
Всеки, който кандидатства в конкурса, ще може да дари сума пари за инициативата bg4ua (https://www.bg4ua.com/), свързваща българи и чужденци, които предоставят подслон, транспорт, работа, продукти и услуги, с украинци, бягащи от ужаса на войната.
В конкурса ще се състезават кампании и проекти, реализирани през периода март 2021 г. –февруари 2022 г. Категориите отново са 14 на брой, като 2 от тях са специални. Заявки за участие ще се приемат през онлайн платформата на конкурса www.bapra.bg/2022. Кандидатурите се подготвят на английски език и няма ограничения в броя проекти, които могат да бъдат подадени от една компания. Подробна информация за конкурса, срокове, такси и начина за кандидатстване може да бъде намерена на платформата на BAPRA Bright Awards 2022.
Партньори на конкурса по традиция са сп. „Мениджър“, B2B media, сп. „Твоят бизнес“, вестник „24 часа“, Business Global, Redlink, както и Българската асоциация на комуникационните агенции, Български форум на бизнес лидерите и IAB Bulgaria.
***
Основни категории в BAPRA Bright Awards 2022
- Комуникации към крайни потребители – комуникационни кампании за стоки или услуги, насочени към крайни потребители и целящи създаване на информираност, ангажираност или друг позитивен ефект.
- Корпоративни комуникации (репутация и бранд мениджмънт) – комуникационни кампании, подобряващи репутацията на компанията или повишаващи стойността на бранда сред бизнеса и обществото.
- Специално събитие или лансиране – специално събитие, кампания за пускането на нов продукт на пазара, ангажиращи целевата аудитория по креативен, въздействащ и ефективен начин.
- Кампания за корпоративна социална отговорност – програми и инициативи, свързани със отговорност към обществото или ангажираност с кауза в различни сфери, реализирани от компании или организации.
- Комуникации в публичния сектор – комуникационна кампания или програма за или от страна на неправителствени или други организации за повишаване на информираността или ангажираността към тема от значим обществен интерес.
- Инфлуенсър маркетинг кампания – комуникационен проект или кампания, в който се използват един или повече инфлуенсъри по релевантен, въздействащ и ефективен начин за достигане до целевата аудитория и постигане на отлични резултати.
- Кампания за работодателска марка – комуникационна кампания или проект за изграждане на работодателска марка на компания или организация (employer branding) и/или за привличане на перспективни кандидати.
- Вътрешни комуникации – кампания или дейност, насочена към настоящите служители на компания или организация и/или повишаване на мотивацията на екипите.
- Кризисни комуникации – управление на кризисна ситуация или проблем, както чрез реализация на комуникационни дейности, така и недопускане на ескалация в публичното пространство.
- Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел – всяка комуникационна кампания, планирана и реализирана от екип професионалисти в компанията или организацията.
- Политическа кампания – комуникационна кампания или дейност, реализирана за политическа партия, организация или личност.
- Награда за ПР иновации – за комуникационни кампании, които не могат да бъдат категоризирани или ограничени в една категория, както и такива със смела и забележителна творческа идея и/или използващи различни канали по нестандартен и иновативен начин.
Специални категории в BAPRA Bright Awards 2021
- Награда „Кампания на годината“
- Награда „ПР агенция на годината“
За контакти:
Мила Каменова
Ако желаете да получите допълнителна информация за конкурса или да се присъедините като партньор, изпратете своето запитване на: office@bapra.bg.
***
За BAPRA Bright Awards
Наградите BAPRA Bright Awards са учредени през 2010 г. и много бързо се утвърдиха като единствения форум у нас, който дава възможност на комуникационните професионалисти да сравнят своите постижения със световната ПР практика.
За БАПРА
Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) е създадена през 2001 г. като независима и доброволна организация с нестопанска цел, да подпомага и утвърждава комуникациите като дейност в полза на развитието на съвременното общество. БАПРА работи за подобряване партньорството на ПР бизнеса у нас с държавната и местната власт, академичните среди, бизнеса, граждански организации и медиите. Членове на БАПРА са най-авторитетните компании за комуникационни услуги на българския пазар. Всички те гарантират прозрачна и почтена дейност, висок професионализъм и лоялно отношение, както към клиентите, така и към своите колеги. БАПРА е гласът на българския ПР бизнес.
Фейсбук: https://www.facebook.com/BAPRA.Bulgaria?ref=hl
Фейсбук на BAPRA Bright Awards: https://www.facebook.com/BAPRABrightAwards
Уебсайт: www.bapra.bg