THE BAPRA BRIGHT AWARDS 2022 COMPETITION IS OPEN, THE MESSAGE IS "THANKS TO PEOPLE"

The Bulgarian Association of PR Agencies (BAPRA) opens the collection of applications for awards in the twelfth edition of BAPRA Bright Awards. The gathering of the entities will last until April 3, 2022, and the ceremony is scheduled for May 12.

This is the only competition for achievements in the field of communications in Bulgaria with an international jury of leading professionals from around the world. This year's chairman will be the legendary Paul Holmes, founder of The Holmes Report and the world's most influential PR analyst.

"This year with the competition we want to say a big "thank you" to the people in marketing and communications - those with whom we share our professional path. We know what they have gone through in recent years and what it costs them to continue to create and be world-class professionals. The awards are just that - they are from people to people " - said Alexander Hristov, PhD, Acting Chairman of BAPRA.

Everyone who applies for the competition will be able to donate money for the initiative bg4ua (https://www.bg4ua.com/), connecting Bulgarians and foreigners who provide shelter, transport, work, products, and services with Ukrainians fleeing from the horrors of war.

Campaigns and projects implemented in the period March 2021 - February 2022 will compete in the competition. The categories are again 14 in number, 2 of which are special.Applications for participation will be accepted through the online platform of the competition http://www.bapra.bg/20222Applications are prepared in English and there is no limit to the number of projects that can be submitted by one company. Detailed information about the competition, deadlines, fees, and how to apply can be found on the platform of the BAPRA Bright Awards 2022.

Partners of the competition are traditionally Manager magazine, B2B media, Your Business magazine, 24 Chasa newspaper, Business Global, Redlink, as well as the Bulgarian Association of Communication Agencies, the Bulgarian Forum of Business Leaders, and IAB Bulgaria.

***

Основни категории в BAPRA Bright Awards 2022

  1. Комуникации към крайни потребители – комуникационни кампании за стоки или услуги, насочени към крайни потребители и целящи създаване на информираност, ангажираност или друг позитивен ефект.
  2. Корпоративни комуникации (репутация и бранд мениджмънт) – комуникационни кампании, подобряващи репутацията на компанията или повишаващи стойността на бранда сред бизнеса и обществото.
  3. Специално събитие или лансиране – специално събитие, кампания за пускането на нов продукт на пазара, ангажиращи целевата аудитория по креативен, въздействащ и ефективен начин.
  4. Кампания за корпоративна социална отговорност – програми и инициативи, свързани със отговорност към обществото или ангажираност с кауза в различни сфери, реализирани от компании или организации.
  5. Комуникации в публичния сектор – комуникационна кампания или програма за или от страна на неправителствени или други организации за повишаване на информираността или ангажираността към тема от значим обществен интерес.
  6. Инфлуенсър маркетинг кампания – комуникационен проект или кампания, в който се използват един или повече инфлуенсъри по релевантен, въздействащ и ефективен начин за достигане до целевата аудитория и постигане на отлични резултати.
  7. Кампания за работодателска марка – комуникационна кампания или проект за изграждане на работодателска марка на компания или организация (employer branding) и/или за привличане на перспективни кандидати.
  8. Вътрешни комуникации – кампания или дейност, насочена към настоящите служители на компания или организация и/или повишаване на мотивацията на екипите.
  9. Кризисни комуникации – управление на кризисна ситуация или проблем, както чрез реализация на комуникационни дейности, така и недопускане на ескалация в публичното пространство.
  10. Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел – всяка комуникационна кампания, планирана и реализирана от екип професионалисти в компанията или организацията.
  11. Политическа кампания – комуникационна кампания или дейност, реализирана за политическа партия, организация или личност.
  12. Награда за ПР иновации – за комуникационни кампании, които не могат да бъдат категоризирани или ограничени в една категория, както и такива със смела и забележителна творческа идея и/или използващи различни канали по нестандартен и иновативен начин.

Специални категории в BAPRA Bright Awards 2021

  1. Награда „Кампания на годината“
  2. Награда „ПР агенция на годината“

За контакти:

Мила Каменова

m.kamenova@bapra.bg

Ако желаете да получите допълнителна информация за конкурса или да се присъедините като партньор, изпратете своето запитване на: office@bapra.bg.

***

За BAPRA Bright Awards

Наградите BAPRA Bright Awards са учредени през 2010 г. и много бързо се утвърдиха като единствения форум у нас, който дава възможност на комуникационните професионалисти да сравнят своите постижения със световната ПР практика.

About BAPRA

Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) е създадена през 2001 г. като независима и доброволна организация с нестопанска цел, да подпомага и утвърждава комуникациите като дейност в полза на развитието на съвременното общество. БАПРА работи за подобряване партньорството на ПР бизнеса у нас с държавната и местната власт, академичните среди, бизнеса, граждански организации и медиите. Членове на БАПРА са най-авторитетните компании за комуникационни услуги на българския пазар. Всички те гарантират прозрачна и почтена дейност, висок професионализъм и лоялно отношение, както към клиентите, така и към своите колеги. БАПРА е гласът на българския ПР бизнес.

Фейсбук: https://www.facebook.com/BAPRA.Bulgaria?ref=hl

Фейсбук на BAPRA Bright Awards: https://www.facebook.com/BAPRABrightAwards

Уебсайт: www.bapra.bg

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Read more News