Авторитетният конкурс за постижения в ПР тази година е с мото „Енергия за промяна“
Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) отваря набирането на кандидатури за награди в единадесетото издание на BAPRA Bright Awards. Това е единственият конкурс за постижения в сферата на комуникациите у нас с жури, съставено изцяло от водещи международни професионалисти в областта.
В конкурса ще се състезават кампании и проекти, реализирани през последните две години и по-точно в периода март 2019 г. – края на февруари 2021 г. Категориите са обновени и са 14 на брой, като 2 от тях са специалниApplications for participation will be accepted through the online platform of the competition www.bapra.bg/2021от 1 март до 23 март 2021 г. включително.
„Изминалата година беше трудна за бранша, но вярваме, че агенциите и компаниите ще покажат много успешни проекти, с които са посрещнали предизвикателствата. Точно затова мотото на BAPRA Bright Awards тази година е „Енергия за промяна“ – знаем, че се случиха големи промени, предстоят още повече и ние, ПР специалистите, имаме професионализма и куража да ги осъществим“ – споделя Камелия Димитрова, Председател на БАПРА.
Кандидатурите се подготвят на английски език и няма ограничения в броя проекти, които могат
да бъдат подадени от една компания. Подробна информация за конкурса, срокове, такси и начина за кандидатстване може да бъде намерена на www.bapra.bg/2021.
Медийни партньори на конкурса по традиция са сп. „Мениджър“, B2B media, сп. „Твоят бизнес“.
***
Основни категории в BAPRA Bright Awards 2021
- Consumer communications – campaigns for promotion of products or services to consumers, education, and/ or engagement of consumers.
- Corporate communications (Reputation and brand management) – campaigns that enhance company’s reputation through communications among businesses and society.
- Event or launch – any event, product launch, or other that engaged company with the target audience in a creative, thoughtful, and demonstrably impactful way.
- CSR – programs and initiatives that are related to social responsibility in various fields, implemented by a company or organization.
- 5. Not-For-Profit communications – communication campaign or a program by or on behalf of charities and not-for-profit organizations to increase public awareness for a topic of interest to a whole society
- Influencer marketing – a communication campaign that used one or more influencers in the most appropriate, and impactful way to reach their core audience and achieve outstanding results.
- Employer Branding – communication campaign positioning a company or organization to attract new employees and/or to promote it as a perspective employer
- 8. Employee Communications (Internal Communication) – a campaign directed at a company's existing employees and/or increasing motivation of the team
- Crisis and Issues Management – managing crisis situations or difficult issues – by promoting an alternative perspective, or indeed by keeping an issue out of the media altogether.
- Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел – всяка комуникационна кампания, планирана и реализирана от екип професионалисти в компанията или организацията.
- Политическа кампания – комуникационна кампания или дейност, реализирана за политическа партия, организация или личност.
- Innovation PR Award – campaigns that can’t be categorized or limited in one category only; campaigns with brave and strong creative ideas or such using various channels in a non-standard manner and in an innovative way.
Специални категории в BAPRA Bright Awards 2021
- Campaign of the Year Award
- PR Agency of the Year Award