UNITED PARTNERS E ПЪРВАТА АГЕНЦИЯ В БЪЛГАРИЯ СЪС СЕРТИФИКАТ ЗА КАЧЕСТВО ОТ ICCO

На 04 май 2022 г. United Partners, член на БАПРА, премина успешно процеса по сертифициране на Международната консултантска организация в сферата на комуникациите (ICCO) за България и региона на Югоизточна Европа.

ICCO е гласът на ПР агенциите по света. Част от мрежата ѝ са 41 браншови организации в 81 държави, като общият брой на представителите наброява над 3 000 ПР агенции. Юрген Ганголи, Анита Мол и Андраш Станислав осъществиха процеса по одит и сертификация на място в София.

“Това световно отличие е естествено продължение на нашата стратегия за развитие извън пределите на България. До момента екипът ни успешно прилага международните стандарти за работа, предоставяйки високо качество на обслужване на клиентите ни, а със сертификата от ICCO ще получим официално признание за това. Вярвам, че това поставя българската комуникационна индустрия на глобалната карта.”, споделя Мария Гергова-Бенгтссон, основател и изпълнителен директор на United Partners.

„Впечатлени сме от структурата и процесите на работа на United Partners, като това е първата агенция от Югоизточна Европа, която става част от нашата мрежа. С увереност мога да споделя, че предлаганите услуги и професионалната експертиза на екипа са на световно ниво.“, споделя Юрген Ганголи, изпълнителен директор на The Skills Group и CMS одитор към ICCO.

United Partners е една от първите български специализирани комуникационни агенции, която предлага пълно обслужване в сферата на корпоративните и интегрираните маркетингови комуникации. В началото на 2022 г. тя отпразнува 25 години от своето създаване. За този период спечели доверието на водещи компании, сред които Paysafe, VMware, Melexis, Diageo, P&G, Nespresso, Carlsberg, Tommy Hilfiger, Calvin Klein и др. През годините United Partners завоюва многобройни отличия от конкурси в сферата на корпоративните и маркетингови комуникации, сред които за:

  • най-добра комуникационна агенция в Централна и Източна Европа на престижните SABRE Awards през 2020 г.
  • най-добра кампания за ангажиране на таргет аудитории на IPRA GWA (Международните златни награди на Международната ПР асоциация) за 2019 г.
  • най-добра международна PR кампания на IPRA GWA за 2016 г.
  • най-добра PR кампания с фокус дигитално включване в Европейския Съюз на IPRA GWA през 2014 г.

Екипът на агенцията се състои от 30+ служители.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Прочетете още Новини

Националните асоциации за връзки с обществеността на осем държави подписват Меморандум за регионално сътрудничество в борбата с фалшивите новини и подобряване на обучението по ПР

Меморандумът представя инициативата за регионално сътрудничество в борбата с фалшивите новини и подобряването на