За БАПРА
Мисия и Цели

Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА) има за цел да подпомага и утвърждава PR като дейност, работеща за развитието на съвременното общество.  
Асоциацията създава и поддържа платформа за обмен на добри практики, предлага и опазва високи етични стандарти в професията и координира  усилията в развитието на PR в България.

БАПРА работи за подобряване партньорството на PR бизнеса у нас с държавната и местната власт, академичните среди, бизнеса, гражданските организации и медиите.

БАПРА има за цел да утвърждава стандарти за качество и етика, като гарантира със средствата на саморегулацията практикуването на прозрачен, почтен и социалноотговорен PR бизнес в България.

БАПРА представлява своите членове пред български, чуждестранни и международни институции и организации и защитава техните права и интереси.

БАПРА е гласът на българския PR бизнес!

За БАПРА
Управителен съвет

Ива Григорова

ПРЕДСЕДАТЕЛ, MSL Sofia, част от Publicis Groupe България

Светлана Савова

ЗАМЕСТНИК ПРЕДСЕДАТЕЛ, V+O Communication

Анелия Сурлекова

Broks Vision

Стела Ерера

Interimage

Максим Бехар

M3 Communications Group, Inc.

Александър Христов

Paragraph 42

Александър Дурчев

ALL CHANNELS COMMUNICATION GROUP
За БАПРА
Етична Комисия

Николай Неделчев

ОСНОВЕН ЧЛЕН

Камелия Димитрова

ОСНОВЕН ЧЛЕН

Любомир Аламанов

ОСНОВЕН ЧЛЕН

Мария Гергова-Бенгтссон

РЕЗЕРВЕН ЧЛЕН

Галин Бородинов

РЕЗЕРВЕН ЧЛЕН
за бапра

Документи

Устав

УСТАВ на Сдружение с нестопанска цел „БЪЛГАРСКА АСОЦИАЦИЯ НА ПР АГЕНЦИИТЕ“

Етичен Кодекс

ЕТИЧЕН КОДЕКС И ПРОФЕСИОНАЛНИ НОРМИ - Обединена комуникационна общност в България

Принципи и добри практики

Принципи и добри практики при конкурси за комуникационни агенции

Използване на AI в ПР

Принципи за Етично използване на AI в ПР

Членство

Асоциацията има две категории членство: пълноправно и асоциирано.

Молба

Молба за членство в БАПРА

Декларация

Декларация за нередности

Членство в БАПРА

Искате да се включите?
Пишете ни.